lördag 22 augusti 2009

Kanske, kanske, kanske...


...har jag börjat känna av knyttets rörelser inne i magen idag. :-)

Först trodde jag att det kanske var någon nerv som spökade, för det ilade liksom till ganska långt ner i bäckenet åt höften till. Men sen fortsatte det, fast det flyttade på sig. Så nu har jag känt av små snabba ilningar på både höger och vänster sida, och mitt fram på magen neråt blygdbenet till. De säger ju att de allra första rörelserna man märker känns som en liten fisk som sprattlar, och det vet jag inte om jag tycker att det gör, men tänk ändå om det är vårt lilla knytte som gymnastiserar och busar lite... Jag får helt enkelt vänta och se om det fortsätter, och observera hur det utvecklas. Väldigt glädjande och spännande.

1 kommentar:

  1. ooooo vad roligt! Då ska du snart få känna hur det känns när du får en spark på urinblåsan... eller när små händer kittlar i ljumskarna...
    STORA upplevelser i det lilla formatet!

    SvaraRadera